Inspiraatiokuvia

16.7.2015

En käsitä, miksi inspiraatio iskee aina siihen aikaan kun pitäisi olla jo pitkälti unten mailla eikä koneella selaamassa Pinterestiä. Olen myös huomannut, että kun kuuntelen erästä ranskalaista naisartistia, minulle tulee äärettömän hyvä, inspiroitunut fiilis. Käykääpä vaikka kuuntelemassa jos yhtään ranskankielinen musiikki kolahtaa. En oikein tiedä, mihin genreen tuo musiikki menee, mutta itselle se on ainakin nimenomaan hyvää kesämusiikkia.

Joka tapauksessa, tässä on nyt muutamia laittomasti Pinterestistä lainattuja kuvia tuomaan inspiraatiota - jos ei muille niin minulle! Ps. Koko inspiraatio lähti siitä kun katsoin hyväntuulisen hyvänmielen elokuvan, jota kyllä voin myös lämpimästi suositella!

kuva
kuva
kuva
kuva
Mulla on myös haaveena hommata yksi vaatekaapillinen tällaisia mekkoja jos ja kun joskus olen saavuttanut unelmavartaloni (eli ei koskaan kun en ole mitään valmis tekemään sen eteen haha!).

kuva
kuva
kuva
Kuvittelen nuo kromatut kahvipavut jonkun kivan lasikipon pohjalle ja johonkin kauniisti esille. Saako Suomesta edes tällasia kahvipapuja? Ei voi tietää, kun ei itse juo kahvia!

kuva
kuva
kuva
kuva
Yksi valkoinen kenkäpari + kangastussit ovat viimeiset kaksi vuotta odottaneet kaapin perukoilla, että saisin aikaiseksi jotain ylläolevaa. Ehkä tänä kesänä?

kuva

kuva
kuva
Mä oon ihan totaalisesti hurahtanut 50-60-luvun muotiin, kiitos Mad Menin, joten joskus haaveilen omistavani tai ompelevani sen aikakauden tyylisiä vaatteita itselleni! Toki ensin pitää hankkia sellainen vartalo, jolla voi tuollaisia vaatteita käyttää!

kuva
kuva

Virkattu marsuperhe on jokaisen marsuomistajan must have.

kuva
Jos jollakulla on myynnissä ylläolevia, hieman jo elämää nähneitä kankikuolaimia niin otan mieluusti sopivaa hintaa vastaan, että saisin itelleni tällasen tyylikkään vessapaperitelineen! 

Jokohan nämä riittäis? Jos muilla on vastaavia motivaatiopostauksia niin linkkiä alle, kiitos!

Leave a Comment

Lähetä kommentti