Joulusukat

4.1.2015


Joo, tiedetään, oon maailman huonoin bloggaaja ja blogin päivittäjä, koska muistan tehdä sen ehkä kerran vuodessa. Ja sillonkin tyrkkään kaikki miljoonakakssataa kuvaa ja postausta kerralla, koska muuten en muista niitä enää. Eikä se mun hieno 'uutta opettelemassa'-haastekaan oikein toiminut.

Homman nimihän on se, että joulukuussa alkoi vuorotyö, mikä nyt kivasti sitten riisti vapaa-aikaa kaikelta harrastamiselta. Töiden jälkeen olin niin naatti, että kaaduin sohvalle ja tuijotin telkkaria peiton alla, jonka jälkeen menin nukkumaan. Jäi muuten käsitöitten teko vähemmälle. Ja kaikki muukin. Miten normaalit ihmiset suoriutuu töistä ja muusta elämästä? En vaan käsitä!

No anyway, tässä postauksessa piti esitellä joulusukkia, eikä lässyttää joutavia. Bongasin nää söpöt joulusukat Novitan talvinumerosta, ja olihan ne pakko lähteä värkkäämään kun muutenkin noihin kirjoneuleisiin oon niin ihastunut. Sukkien valkoinen väri on muuten oikeasti ihan kirkkaan valkoinen eikä mikään ruma kulahtanut keltainen, niinkuin kuvassa näyttää... Nää on tällä hetkellä mun lempisukat, ja alkaakin jo istua jalkaan kivasti vaikka aluks vähän kinnas sieltä sun täältä!

Lanka : Novitan 7-veljestä (punainen ja valkoinen)
Langan menekki : 269 g
Puikot : sukkapuikot, koko 3
Ohje : Novita-lehti, talvi 2014

Leave a Comment

Lähetä kommentti